Arkadaşlar verilmesi gereken el emeğinin formülünü buldum.
Şimdi ortalama olması gereken puan 1000.
Formül şu:
verilecek el emeği = (işverenin vermeyi düşündüğü para)'nın karesi / 10(kat sayı)
örneğin:
50 liralık logo:
50x50 / 10 = 250 puan eder. oldukça düşük bir puan, çok çabaya gerek yok.
25 liralık logo:
25x25 / 10 = 62,5 ee yuhh. paint.nette çiz
10 liralık logo:
10x10 / 10 = 10, direk windows altında gelen paint programında text aracını kullan olsun bitsin.
benim formülümdür, belki patent alırım, formüle katılmayanlar yazmasın zaten katılın demiyorum,
iyi çalışmalar.
Buldumm Buldumm ! :D
16
●1.118
- 13-02-2009, 00:03:02karnende kaç tane 1 var

edit : yaşa bakmadan sölemişim kusura bakma
- 13-02-2009, 00:07:11evet yaşa bak bence deMeteorfall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2009, 02:29:53Demek profile 21 yazınca 21 yaşındamı oluyoruz ?
çok çocuk gördüm 14 yaşında profiline 32 yazan.
Eğer profildeki yaşa göre değerlendiriliyorsak öyle yapalım bizde.Buraya saçma konular açmak yerine kaliteli işler çıkar ama çok kaliteli o zaman 500 liraya yap tasarımlarını.
Kaliteli iş yaparsaan elbett 500 ede 1000'ede iş bulursun zor değil,yok yapamazsan 2 mesajından biri polemik olur böyle. - 13-02-2009, 02:34:44Üyeliği durdurulduKatılıyorum..akales11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada kusura bakma kardeş ama forumülün saçma.. - 13-02-2009, 02:44:42Siz de kusura bakmayın da 50 liraya logo yapan ya amatördür işi bilmiyordur ve/veya ***********/sahtekardır.
Ya da profesyonel olsa harika işler çıkarsa bile kendine iş bulma yeteneğine sahip değildir.
not: genelde ilk seçenek geçerlidir.
formül de çok saçma bu arada. - 13-02-2009, 11:27:16madem polemik olduğunu düşünüyorsun, en altta yazdım beğenmeyen mesaj yazmaz diye..akales11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikincisi, özellikle ilk cevabımı editlemiştim: ama mecbur kaldım şimdi yazmaya, evet, aynen yazdığım yaştayım ve ankarada türkiyenin en önde gelen bir üniversitesinde okuyorum, hem de çok iyi bir mühendisliğinde.
lafları evirip çevirmesin kimse, formülü beğenmemişler, ee? beğen diye mi yapacam herşeyi? yani siz seviyorsanız birşeyi iyi, sevmezseniz kötü.
bu arada doğru söylüyorsun her mesajıma çoluk çocuk yazmaya başladı hayırlısı bakalım.
Eleştirilerinize saygım var, kişiliğimi sorgulamadığınız sürece.
