• 13-02-2009, 16:23:23
    #10
    akales11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek profile 21 yazınca 21 yaşındamı oluyoruz ?
    çok çocuk gördüm 14 yaşında profiline 32 yazan.
    Eğer profildeki yaşa göre değerlendiriliyorsak öyle yapalım bizde.Buraya saçma konular açmak yerine kaliteli işler çıkar ama çok kaliteli o zaman 500 liraya yap tasarımlarını.
    Kaliteli iş yaparsaan elbett 500 ede 1000'ede iş bulursun zor değil,yok yapamazsan 2 mesajından biri polemik olur böyle.
    o profilind e32 yazanın buluşma konularında resimlerinede bak istersen...
  • 13-02-2009, 16:31:28
    #11
    bişey anlamadım
  • 14-02-2009, 21:43:43
    #12
    şu anda 50 liraya logo yapan arkadaşlar olabilir ancak onlarda keyiflerinden yapmıyorlar illa güzel tasarım yapan birinin logoyu 500 liraya yapması gerekmez sizin formülünüz bence size kalsın Türkiye'de yaşıyoruz.
  • 14-02-2009, 22:10:33
    #13
    Bu puanlar bizim ne işimize yarayacak ki?
  • 15-02-2009, 01:13:02
    #14
    netsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu puanlar bizim ne işimize yarayacak ki?

    yani arkadas diyorki logoyu yapıyorsan 400 liraya yap yoksa uğraşma


    --

    ben katılmıyorum k.bakma arkadas ama bana çook saçma geldi
  • 15-02-2009, 01:22:05
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Himmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanların eline sağlık demeleri beğenmeleri önemlidir....
    Katılıyorum. Zaten Karşıdakı kişiyi beğendirmek ve ona güven vermek gerekir bunu sağladıysak Elbet bir kaç müşteri daha bulursunuz.
  • 15-02-2009, 01:37:57
    #16
    akales11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek profile 21 yazınca 21 yaşındamı oluyoruz ?
    çok çocuk gördüm 14 yaşında profiline 32 yazan.
    Eğer profildeki yaşa göre değerlendiriliyorsak öyle yapalım bizde.Buraya saçma konular açmak yerine kaliteli işler çıkar ama çok kaliteli o zaman 500 liraya yap tasarımlarını.
    Kaliteli iş yaparsaan elbett 500 ede 1000'ede iş bulursun zor değil,yok yapamazsan 2 mesajından biri polemik olur böyle.

    polemigi senin baslattıgının farkındamısın ?
  • 15-02-2009, 10:34:58
    #17
    Bukadar saçma konuları son zamanlarda fazla açmaya başlamadınmı