netsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu puanlar bizim ne işimize yarayacak ki?

yani arkadas diyorki logoyu yapıyorsan 400 liraya yap yoksa uğraşma


--

ben katılmıyorum k.bakma arkadas ama bana çook saçma geldi