şu anda 50 liraya logo yapan arkadaşlar olabilir ancak onlarda keyiflerinden yapmıyorlar illa güzel tasarım yapan birinin logoyu 500 liraya yapması gerekmez sizin formülünüz bence size kalsın Türkiye'de yaşıyoruz.