Buraya saçma konular açmak yerine kaliteli işler çıkar ama çok kaliteli o zaman 500 liraya yap tasarımlarını.
Kaliteli iş yaparsaan elbett 500 ede 1000'ede iş bulursun zor değil,yok yapamazsan 2 mesajından biri polemik olur böyle.
Katılıyorum..
Bu arada kusura bakma kardeş ama forumülün saçma..