Siz de kusura bakmayın da 50 liraya logo yapan ya amatördür işi bilmiyordur ve/veya ***********/sahtekardır.
Ya da profesyonel olsa harika işler çıkarsa bile kendine iş bulma yeteneğine sahip değildir.
not: genelde ilk seçenek geçerlidir.
formül de çok saçma bu arada.