Siz de kusura bakmayın da 50 liraya logo yapan ya amatördür işi bilmiyordur ve/veya ***********/sahtekardır.

Ya da profesyonel olsa harika işler çıkarsa bile kendine iş bulma yeteneğine sahip değildir.

not: genelde ilk seçenek geçerlidir.

formül de çok saçma bu arada.