akales11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek profile 21 yazınca 21 yaşındamı oluyoruz ?
çok çocuk gördüm 14 yaşında profiline 32 yazan.
Eğer profildeki yaşa göre değerlendiriliyorsak öyle yapalım bizde.Buraya saçma konular açmak yerine kaliteli işler çıkar ama çok kaliteli o zaman 500 liraya yap tasarımlarını.
Kaliteli iş yaparsaan elbett 500 ede 1000'ede iş bulursun zor değil,yok yapamazsan 2 mesajından biri polemik olur böyle.
madem polemik olduğunu düşünüyorsun, en altta yazdım beğenmeyen mesaj yazmaz diye..

ikincisi, özellikle ilk cevabımı editlemiştim: ama mecbur kaldım şimdi yazmaya, evet, aynen yazdığım yaştayım ve ankarada türkiyenin en önde gelen bir üniversitesinde okuyorum, hem de çok iyi bir mühendisliğinde.

lafları evirip çevirmesin kimse, formülü beğenmemişler, ee? beğen diye mi yapacam herşeyi? yani siz seviyorsanız birşeyi iyi, sevmezseniz kötü.

bu arada doğru söylüyorsun her mesajıma çoluk çocuk yazmaya başladı hayırlısı bakalım.

Eleştirilerinize saygım var, kişiliğimi sorgulamadığınız sürece.