Demek profile 21 yazınca 21 yaşındamı oluyoruz ?
çok çocuk gördüm 14 yaşında profiline 32 yazan.
Eğer profildeki yaşa göre değerlendiriliyorsak öyle yapalım bizde.Buraya saçma konular açmak yerine kaliteli işler çıkar ama çok kaliteli o zaman 500 liraya yap tasarımlarını.
Kaliteli iş yaparsaan elbett 500 ede 1000'ede iş bulursun zor değil,yok yapamazsan 2 mesajından biri polemik olur böyle.