logocum.net logosu
37
●5.688
- 13-03-2008, 23:32:41şakamı ?ooppsss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bence grafik-er sen buraya bak arkadaş sana yapsın
- 14-03-2008, 00:09:53İlginize ve değerli yorumlarınıza gerçekten teşekkür ederiyorum.. Bana da mantıklı geldi fakat hani adettendir bir savunumu yapayım

**
Yapılan bir araştırmaya göre normal satış yapılan herhangi bir ürünün üzerine +18 yazan imgeler konulduğunda satışların yüksek miktarlarda arttığı gözlenmiş. Bu durumdan yola çıkarak, orta seviye yani tüketime satış artırmaya yönelik birşeyler yapmak istemiştim. Çoğu müşteri logolarının üzerinde R harfi görmekten haz duyar, (bazıları ne olduğunu bilmese bile).. R nin öne çıkması hani biraz daha markalaşmayı göze sokmak adına yapılmış birşey. Tamam abartı olduğunu kesinlikle kabul ediyorum. Fakat bir logoyu kafaya kazımak ve onu simgeliştirmek için bazen abartılara gideriz. R harfini gördüğümüz zaman aklımıza gelen ilk şey marka değilmidir? Markanın oluşması için de logo?
Özellikle turuncu-siyahın çarpıcılığıyla beyaz zeminin etkisini kullandım. ve Logo yazısını da cırt bir renk olan vişne çürüğüne yakın bir renkle vurguladım ki, logo+R yazısı göze çarpsın.
***
Ve yorumlarınızdan aldığım ilhamla
biraz daha çalışıyorum üzerinde... yeni önerilerinizi bekliyorum.
- 14-03-2008, 01:08:30MisafirÇok basit olmuş.Logo ile ilgili bi site olacaksa öncelikle kendi logosu güzel olmalı.Sadece logotype'tan oluşan bir logo bu.Burada logo yok.Belki bir vektör veya maskot ile güçlendirebilirsin.Renkleri biraz daha canlandırıp , logotype üzerinde inner shadow ve emboss ile güçlendirme yapabilir.Gradient ile renklerde geçiş sağlarsan çok daha hoş durur diye düşünüyorum.
"R" harfini simgeleyen Registered Trademark anlamıdır.Marka tescili yapılmamış bir logo için R harfi kullanmak hukuksal olarak yasaktır.R harfini illaki kullanmak istiyorsanız bununda bir sınırı bulunmaktadır."R" harfi logonun %50'sinden daha büyük olmamak zorundadır.Bununla ilgili marka tescil kanunlarını okuyabilirsiniz. - 14-03-2008, 02:04:05Üyeliği durdurulduProfesyonelliğini gösterdin yineMikaji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2008, 04:23:19MisafirHer zaman için.Profesyonellik zaten bakıldığında anlaşılan birşeydir.Konuşmacı olarakta burada bazı bilgiler vermek hoşuma gidiyor.Hem kendi bilgilerimi pekiştirmiş oluyorum hemde bilmeyen arkadaşların öğrenmelerini sağlıyorum.Fakat benim anlamadığım nokta ordaki "R" bildiğimiz Registered Trademark işareti mi cidden? Eğer öyleyse ve markanın bir parçası değilse vay anam vay..JONJOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2008, 08:54:28Önerilerin için teşekkürler öncelikle.. fakat bu R logonun üzerine koyulan küçük R nin kendisi olmamakla birlikte, ona atıfta bulunmak için sembolize edilmiş R'dir. Başka bir bakış açısıyla, sizin önerdiğiniz maskot yada amblem yerine, R harfi imgeselliği sağlamak için kullanılmıştır. Buradaki kullanım amacı odur.Mikaji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle