Mikaji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok basit olmuş.Logo ile ilgili bi site olacaksa öncelikle kendi logosu güzel olmalı.Sadece logotype'tan oluşan bir logo bu.Burada logo yok.Belki bir vektör veya maskot ile güçlendirebilirsin.Renkleri biraz daha canlandırıp , logotype üzerinde inner shadow ve emboss ile güçlendirme yapabilir.Gradient ile renklerde geçiş sağlarsan çok daha hoş durur diye düşünüyorum.
"R" harfini simgeleyen Registered Trademark anlamıdır.Marka tescili yapılmamış bir logo için R harfi kullanmak hukuksal olarak yasaktır.R harfini illaki kullanmak istiyorsanız bununda bir sınırı bulunmaktadır."R" harfi logonun %50'sinden daha büyük olmamak zorundadır.Bununla ilgili marka tescil kanunlarını okuyabilirsiniz.
Profesyonelliğini gösterdin yine