Mikaji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman için.Profesyonellik zaten bakıldığında anlaşılan birşeydir.Konuşmacı olarakta burada bazı bilgiler vermek hoşuma gidiyor.Hem kendi bilgilerimi pekiştirmiş oluyorum hemde bilmeyen arkadaşların öğrenmelerini sağlıyorum.Fakat benim anlamadığım nokta ordaki "R" bildiğimiz Registered Trademark işareti mi cidden? Eğer öyleyse ve markanın bir parçası değilse vay anam vay..
Önerilerin için teşekkürler öncelikle.. fakat bu R logonun üzerine koyulan küçük R nin kendisi olmamakla birlikte, ona atıfta bulunmak için sembolize edilmiş R'dir. Başka bir bakış açısıyla, sizin önerdiğiniz maskot yada amblem yerine, R harfi imgeselliği sağlamak için kullanılmıştır. Buradaki kullanım amacı odur.