logocum.net logosu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
logocum.net logosu
37
●
5.688
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
logocum.net logosu
1
2
3
4
5
13-03-2008, 21:56:11
#1
ozday
Merhaba arkadaşlar. yeni projemiz için bir logo tasarladım. Değerli yorumlarınızı bekliyorum..
13-03-2008, 22:02:57
#2
ooppsss
Su R biraz abaz durmus orda
13-03-2008, 22:14:25
#3
JONJOM
Üyeliği durduruldu
yazı fontun güzel ama orada R çok fazla sırıtmış dostum. Daha ufaltarak yazmanı ve m ile n harfini farklı şekillerde birbirine bağlamanı öneririm şahsen.
13-03-2008, 22:53:35
#4
trmobil
güzel tasarımı o R tek gelime ile berbat etmiş bence
13-03-2008, 22:59:29
#5
Gam3Ow3r
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
güzel ama.. dedikleri gibi.. R biraz.. bozmuş..
13-03-2008, 23:06:29
#6
TheKanka
Misafir
Bence R Cok hoş durmuş.Zevkler tartışılmaz ama bence sen çogunlugu dinle değiştir şu "R"yi
13-03-2008, 23:20:19
#7
ooppsss
Dostum ben 1 adet örnek çalışma yaptım beyenirsen uygun fiyat yapabilirim
:P
13-03-2008, 23:24:41
#8
teenesil
r çok abartılı olmuş ben şahsen baktım ilk anlamadım
13-03-2008, 23:31:03
#9
AspCoder
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence hoş olmamış.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler