• 13-03-2008, 21:56:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar. yeni projemiz için bir logo tasarladım. Değerli yorumlarınızı bekliyorum..
  • 13-03-2008, 22:02:57
    #2
    Su R biraz abaz durmus orda
  • 13-03-2008, 22:14:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yazı fontun güzel ama orada R çok fazla sırıtmış dostum. Daha ufaltarak yazmanı ve m ile n harfini farklı şekillerde birbirine bağlamanı öneririm şahsen.
  • 13-03-2008, 22:53:35
    #4
    güzel tasarımı o R tek gelime ile berbat etmiş bence
  • 13-03-2008, 22:59:29
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    güzel ama.. dedikleri gibi.. R biraz.. bozmuş..
  • 13-03-2008, 23:06:29
    #6
    Misafir
    Bence R Cok hoş durmuş.Zevkler tartışılmaz ama bence sen çogunlugu dinle değiştir şu "R"yi
  • 13-03-2008, 23:20:19
    #7
    Dostum ben 1 adet örnek çalışma yaptım beyenirsen uygun fiyat yapabilirim :P
  • 13-03-2008, 23:24:41
    #8
    r çok abartılı olmuş ben şahsen baktım ilk anlamadım
  • 13-03-2008, 23:31:03
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence hoş olmamış.