JONJOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profesyonelliğini gösterdin yine
Her zaman için.Profesyonellik zaten bakıldığında anlaşılan birşeydir.Konuşmacı olarakta burada bazı bilgiler vermek hoşuma gidiyor.Hem kendi bilgilerimi pekiştirmiş oluyorum hemde bilmeyen arkadaşların öğrenmelerini sağlıyorum.Fakat benim anlamadığım nokta ordaki "R" bildiğimiz Registered Trademark işareti mi cidden? Eğer öyleyse ve markanın bir parçası değilse vay anam vay..