Konu
logocum.net logosu
13-03-2008, 23:40:22
#12
yAyAmAz
bende logo niye görünmüyor :S
edit : tmm şimdi göründü. R güzel olmuş fakat biraz daha ufak olsa daha iyi olurdu diye düşünüyorum