Senin gibi tasarımdan anlamayanlar için tabi ki basit logo var. Font çakıp, gradient vererek logo yapıyorsunuz... Hadi mantıklı bir çizgi atıp bıraksan tamam diyecem oda yok. Son mesajım
Bir tek sen anlıyorsun değil mi grafik tasarımından ? Bari "
BENCE" ibaresi koy söylediğin sözlerin önüne. Evrensel yasa yaratıyorsunuz kafanızdan iki dakikada. Ne kadar kolaymış bu işler...
Yaş kaç bilmiyorum ama küçük olmalı. Seviye de "starter".
Bu arada grafik tasarımından o kadar iyi anlıyorsun ki başka tasarımcılara buton çizdiriyorsun. Bu evrensel yasa uydurmaya benzemedi pek sanırım.
I-trader larına bakılırsa ;
Birilerine birşeyleri söylerken biraz düşünün. Havalara girmeyin hemen. Paralı üyelik alınca insan master olmuyor işinde.