• 02-10-2010, 00:51:26
    #19
    BeyzDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçmalama! Nasıl birşey söylüyorsun sen ya. Basit logo nasıl yoktur? İmali konuşacagım diye ne diyeceğini unuttun galiba Space. Basit logo vardır çizimi basit yada ne bileyim sadece font ile yazılmış bir logo vardır yanında amblemli güzel bir logo vardır tabiki bunlar farklıdır. Basit logoyu çoğu kişi yapabilir ama herkes amblem çizimi yapamaz buda logoyu zenginleştirir yada basitleştirir. Dediğin çok saçma basit site de vardır logo da vardır. Yüksel'de işini iyi yapar sende iyi yapıyorsun Allah yukarıda. Bu beni ilgilendirmez ama söylediğin söz saçma kardeşim.
    Özet geçiyorum
    "Bu benim fikrim, lakin sen neden atladın? Maksat yükselimi yağlamak? "
  • 02-10-2010, 01:03:38
    #20
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özet geçiyorum
    "Bu benim fikrim, lakin sen neden atladın? Maksat yükselimi yağlamak? "
    Bak bakayım Yüksel ile ilgili birşey demiş miyim iyi oku iyi. Senin dediğine yorum yaptım armut gibi direk başka yerlere saptırma konuyu. Basit logo yok diyor ya
  • 02-10-2010, 01:11:46
    #21
    BeyzDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak bakayım Yüksel ile ilgili birşey demiş miyim iyi oku iyi. Senin dediğine yorum yaptım armut gibi direk başka yerlere saptırma konuyu. Basit logo yok diyor ya
    Senin gibi tasarımdan anlamayanlar için tabi ki basit logo var. Font çakıp, gradient vererek logo yapıyorsunuz... Hadi mantıklı bir çizgi atıp bıraksan tamam diyecem oda yok. Son mesajım
  • 02-10-2010, 01:16:56
    #22
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin gibi tasarımdan anlamayanlar için tabi ki basit logo var. Font çakıp, gradient vererek logo yapıyorsunuz... Hadi mantıklı bir çizgi atıp bıraksan tamam diyecem oda yok. Son mesajım
    Acizsin adamım Hiçbir yazıya gradient verip logo demedim referanslarımda mevcut Senin yaptıklarınla basit diye geçiniyorum ben Buda benim son mesajım.
  • 02-10-2010, 01:23:36
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rep i neden kaldırdın radmin
  • 02-10-2010, 01:59:00
    #24
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin gibi tasarımdan anlamayanlar için tabi ki basit logo var. Font çakıp, gradient vererek logo yapıyorsunuz... Hadi mantıklı bir çizgi atıp bıraksan tamam diyecem oda yok. Son mesajım
    Bir tek sen anlıyorsun değil mi grafik tasarımından ? Bari "BENCE" ibaresi koy söylediğin sözlerin önüne. Evrensel yasa yaratıyorsunuz kafanızdan iki dakikada. Ne kadar kolaymış bu işler...

    Yaş kaç bilmiyorum ama küçük olmalı. Seviye de "starter".

    Bu arada grafik tasarımından o kadar iyi anlıyorsun ki başka tasarımcılara buton çizdiriyorsun. Bu evrensel yasa uydurmaya benzemedi pek sanırım.

    I-trader larına bakılırsa ;


    Birilerine birşeyleri söylerken biraz düşünün. Havalara girmeyin hemen. Paralı üyelik alınca insan master olmuyor işinde.
  • 02-10-2010, 02:16:41
    #25
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tek sen anlıyorsun değil mi grafik tasarımından ? Bari "BENCE" ibaresi koy söylediğin sözlerin önüne. Evrensel yasa yaratıyorsunuz kafanızdan iki dakikada. Ne kadar kolaymış bu işler...

    Yaş kaç bilmiyorum ama küçük olmalı. Seviye de "starter".

    Bu arada grafik tasarımından o kadar iyi anlıyorsun ki başka tasarımcılara buton çizdiriyorsun. Bu evrensel yasa uydurmaya benzemedi pek sanırım.

    I-trader larına bakılırsa ;


    Birilerine birşeyleri söylerken biraz düşünün. Havalara girmeyin hemen. Paralı üyelik alınca insan master olmuyor işinde.
    Elimdeki iş fazlalığından eub'a iş pasladım. Tasarımı alıp parasını yolladım.Yapamadığımdan değil.
    Ayrıca evet başlayalı 12 ay oldu, çömez sayılırım daha, ama tozunuzu attırdığım kesin.Hava attım gene bak
  • 02-10-2010, 02:21:32
    #26
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tek sen anlıyorsun değil mi grafik tasarımından ? Bari "BENCE" ibaresi koy söylediğin sözlerin önüne. Evrensel yasa yaratıyorsunuz kafanızdan iki dakikada. Ne kadar kolaymış bu işler...

    Yaş kaç bilmiyorum ama küçük olmalı. Seviye de "starter".

    Bu arada grafik tasarımından o kadar iyi anlıyorsun ki başka tasarımcılara buton çizdiriyorsun. Bu evrensel yasa uydurmaya benzemedi pek sanırım.

    I-trader larına bakılırsa ;


    Birilerine birşeyleri söylerken biraz düşünün. Havalara girmeyin hemen. Paralı üyelik alınca insan master olmuyor işinde.
    birşeyler ima edilirken bence düşünülmeli yada kişilere sorulmalı diye düşünüyorum. 2 aydır ciddi şekilde maddi sorun yaşıyorum. umut arkadaşımız bu durumdan haberdar ve sağolsun bana geçtiğimiz 1 hafta içerisinde bir çok iş getirdi. bunun karşılığında bu şekilde bir adet itrader kullandım.

    burda tasarım yapan kişiler niye seviyelerini kendileri belirlerlemeye çalışır ki. birakın müşterileriniz bunu belirlesin. gerçi durumlar ortada, ama susmak iyidir bazen.
  • 02-10-2010, 12:23:44
    #27
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimdeki iş fazlalığından eub'a iş pasladım. Tasarımı alıp parasını yolladım.Yapamadığımdan değil.
    Ayrıca evet başlayalı 12 ay oldu, çömez sayılırım daha, ama tozunuzu attırdığım kesin.Hava attım gene bak
    Sen etrafın tozunu al , temizlik görevini üstlenecek bir elemana ihtiyacımız vardı zaten.

    Sen PS yi playstation sanarken biz tasarım yapıyorduk abicim. Hava atacak başka birilerini bulman gerekiyor.

    eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birşeyler ima edilirken bence düşünülmeli yada kişilere sorulmalı diye düşünüyorum. 2 aydır ciddi şekilde maddi sorun yaşıyorum. umut arkadaşımız bu durumdan haberdar ve sağolsun bana geçtiğimiz 1 hafta içerisinde bir çok iş getirdi. bunun karşılığında bu şekilde bir adet itrader kullandım.

    burda tasarım yapan kişiler niye seviyelerini kendileri belirlerlemeye çalışır ki. birakın müşterileriniz bunu belirlesin. gerçi durumlar ortada, ama susmak iyidir bazen.
    Eyüp sen de biliyorsun neyin ne olduğunu. Uzun geçmişimiz var burada. Gelip artistlik yapacak kişiler değil bunlar. Müşterilerin belirlemesi gerekiyor tabii ki iyi olup olmadığımızı ama şarlatanlara meydan bırakacak değiliz.

    KONUYA SON MESAJIMDI. HERKES İŞİNE BAKSIN.