Bir tek sen anlıyorsun değil mi grafik tasarımından ? Bari "
BENCE" ibaresi koy söylediğin sözlerin önüne. Evrensel yasa yaratıyorsunuz kafanızdan iki dakikada. Ne kadar kolaymış bu işler...
Yaş kaç bilmiyorum ama küçük olmalı. Seviye de "starter".
Bu arada grafik tasarımından o kadar iyi anlıyorsun ki başka tasarımcılara buton çizdiriyorsun. Bu evrensel yasa uydurmaya benzemedi pek sanırım.
I-trader larına bakılırsa ;
Birilerine birşeyleri söylerken biraz düşünün. Havalara girmeyin hemen. Paralı üyelik alınca insan master olmuyor işinde.
birşeyler ima edilirken bence düşünülmeli yada kişilere sorulmalı diye düşünüyorum. 2 aydır ciddi şekilde maddi sorun yaşıyorum. umut arkadaşımız bu durumdan haberdar ve sağolsun bana geçtiğimiz 1 hafta içerisinde bir çok iş getirdi. bunun karşılığında bu şekilde bir adet itrader kullandım.
burda tasarım yapan kişiler niye seviyelerini kendileri belirlerlemeye çalışır ki. birakın müşterileriniz bunu belirlesin. gerçi durumlar ortada, ama susmak iyidir bazen.