• 27-09-2010, 10:39:19
    #1
    Şarkı sözleri sitem için logo yaptıracağım. 238x90 p. boyutun da olacak. Normal bir logo olması yeterli. Ben yapmaya çalıştım ama beceremedim. Kaça yapabileceğinizi konu altından söylerseniz sevinirim.

    tekrar söylüyorum. BOYUTUNU BECEREMEDİM. Basit bir logo olacak. 30 TL lere çıkmayın hiç
  • 27-09-2010, 11:00:09
    #2
    p.m gönderildi Kasparov108
  • 27-09-2010, 12:22:46
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm atıldı.
  • 27-09-2010, 13:26:21
    #4
    Basit logo yoktur. Basit site vardır
  • 27-09-2010, 13:59:42
    #5
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basit logo yoktur. Basit site vardır
    Piyasa düşüşleri hakkında konuşuyordunuz bol keseden. Müşteriler de böyle , piyasa sadece tasarımcılar yüzünden düşmüyormuş demek ki.

    Bu arada basit logo , basit çizimi olan logo vardır.
  • 27-09-2010, 14:00:35
    #6
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basit logo yoktur. Basit site vardır
    süpersin space
  • 27-09-2010, 14:28:48
    #7
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasa düşüşleri hakkında konuşuyordunuz bol keseden. Müşteriler de böyle , piyasa sadece tasarımcılar yüzünden düşmüyormuş demek ki.

    Bu arada basit logo , basit çizimi olan logo vardır.
    Kardeşim muhalefet olmanı anlıyorum.Rekabet içindeyiz ama mantıklı şeylerle gelmek lazım.
    Kimse bu adama 30 tl ye logo yapmazsa, mecburen ya sana ya bana yada ona gidecek... Verecek o parayı yada kendisi paintte çizecek koyacak
    Basit logo bana göre yok, ben her logoya 200 tl almış gibi bakıyorum.Senin bakış açın ,işine olan saygını gösterir
  • 27-09-2010, 14:43:21
    #8
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim muhalefet olmanı anlıyorum.Rekabet içindeyiz ama mantıklı şeylerle gelmek lazım.Kimse bu adama 30 tl ye logo yapmazsa, mecburen ya sana ya bana yada ona gidecek... Verecek o parayı yada kendisi paintte çizecek koyacak
    Basit logo bana göre yok, ben her logoya 200 tl almış gibi bakıyorum.Senin bakış açın ,işine olan saygını gösterir
    Rekabet edeceğim kişi sen olmazsın tasarım konusunda emin olabilirsin buna. Kendini biraz fazla yükseklere uçurdun sen. Biraz alçaktan uç ta düştüğünde çakılmayasın. Şımarıklığın lüzumu yok.

    Alıntı
    Üyelik Tarihi: 05-03-2010
    R10 da kaç gündür piyasa sıkıntısını çektiniz de dert yanıyorsunuz anlamış değilim. 4 aydır bu siteye üyesiniz. Gelip burada benimle tartışmaya giriyorsunuz.

    Bu piyasanın sıkıntısını biz çektik asıl sizler değil. Bırakın da asıl çeken kişiler bu konuda dert yansın. Ortalığa çıkıp şov yapmayın.

    Benim işime olan saygımı da sen bilemezsin zaten, müşterilerim bilirler. O yüzden fazla laf kalabalığı yapmanı tavsiye etmem.

    Sevgiler sana , yolun açık olsun.
  • 27-09-2010, 14:54:26
    #9
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rekabet edeceğim kişi sen olmazsın tasarım konusunda emin olabilirsin buna. Kendini biraz fazla yükseklere uçurdun sen. Biraz alçaktan uç ta düştüğünde çakılmayasın. Şımarıklığın lüzumu yok.



    R10 da kaç gündür piyasa sıkıntısını çektiniz de dert yanıyorsunuz anlamış değilim. 4 aydır bu siteye üyesiniz. Gelip burada benimle tartışmaya giriyorsunuz.

    Bu piyasanın sıkıntısını biz çektik asıl sizler değil. Bırakın da asıl çeken kişiler bu konuda dert yansın. Ortalığa çıkıp şov yapmayın.

    Benim işime olan saygımı da sen bilemezsin zaten, müşterilerim bilirler. O yüzden fazla laf kalabalığı yapmanı tavsiye etmem.

    Sevgiler sana , yolun açık olsun.
    2008 e ait üyeliğim var. İlk geldiğimde arka arkaya 4 yarışma kazandım o nickle.Sonra sınırsız banlandım
    Rahat ol sen

    Ayrıca laf sokmadan edemeyeceğim, bana diyorsun yüksekten uçma diyede, yüksel bence sen fazla yükselme. Övme kendini, bırak başkaları övsün