Piyasa düşüşleri hakkında konuşuyordunuz bol keseden. Müşteriler de böyle , piyasa sadece tasarımcılar yüzünden düşmüyormuş demek ki.
Bu arada basit logo , basit çizimi olan logo vardır.
Kardeşim muhalefet olmanı anlıyorum.Rekabet içindeyiz ama mantıklı şeylerle gelmek lazım.
Kimse bu adama 30 tl ye logo yapmazsa, mecburen ya sana ya bana yada ona gidecek... Verecek o parayı yada kendisi paintte çizecek koyacak

Basit logo bana göre yok, ben her logoya 200 tl almış gibi bakıyorum.Senin bakış açın ,işine olan saygını gösterir