• 27-09-2010, 15:44:12
    #10
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim muhalefet olmanı anlıyorum.Rekabet içindeyiz ama mantıklı şeylerle gelmek lazım.
    Kimse bu adama 30 tl ye logo yapmazsa, mecburen ya sana ya bana yada ona gidecek... Verecek o parayı yada kendisi paintte çizecek koyacak
    Basit logo bana göre yok, ben her logoya 200 tl almış gibi bakıyorum.Senin bakış açın ,işine olan saygını gösterir
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2008 e ait üyeliğim var. İlk geldiğimde arka arkaya 4 yarışma kazandım o nickle.Sonra sınırsız banlandım
    Rahat ol sen

    Ayrıca laf sokmadan edemeyeceğim, bana diyorsun yüksekten uçma diyede, yüksel bence sen fazla yükselme. Övme kendini, bırak başkaları övsün

    + Space'ye Katılıyorum.Bir Bakıma Haklı.
  • 27-09-2010, 15:51:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Tartışmanın daha çok uzamasının vede 3.şahısların olaya müdahil olmasının yanlış olduğunu düşünüyorum.İhtiyaç giderildiyse moderatörlerden birine rapor ederseniz kilitlenebilir.
  • 27-09-2010, 16:21:00
    #12
    p.m gönderildi.
  • 27-09-2010, 18:36:07
    #13
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2008 e ait üyeliğim var. İlk geldiğimde arka arkaya 4 yarışma kazandım o nickle.Sonra sınırsız banlandım
    Rahat ol sen

    Ayrıca laf sokmadan edemeyeceğim, bana diyorsun yüksekten uçma diyede, yüksel bence sen fazla yükselme. Övme kendini, bırak başkaları övsün
    Benim kendimi övdüğüm yok. Farkındaysan sen kendini uçurdun. Bence sen bırak ta başkaları övsün seni.

    bymsk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    + Space'ye Katılıyorum.Bir Bakıma Haklı.
    Anket yapmıyoruz burda.
  • 27-09-2010, 18:43:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basit logo yoktur. Basit site vardır
    Güzel söz tuttum bunu.
  • 27-09-2010, 19:31:46
    #15
    basit logo istiyorum sitenin adı yazsa ve boyutu olsa yeterlidir. iddalı olmadığım hiç bir site için para vermeyeceğimden basit site olsa idi ona da para vereceğimi sanmam. O yüzden önce site sonra logo. Logo ilk başta basit olabilir.! Arkadaşın biri ile anlaşıldı bu arada pm ler için teşekkürler
  • 01-10-2010, 15:47:10
    #16
    özetleyecek olursak;

    Google logosu yeterince basit, google site olarak da basit, kavram karmaşası diye buna deniyor işte.
  • 01-10-2010, 18:43:20
    #17
    kimseyi küçümsemeye gerek yok
    basit site dediğimiz sade sitede olabilir
    sadelikte bazen güzeldir
    hep nike logosunu örnek gösteririm
    ben birine onu çizip versem bana küfreder
    ama dünya tanıyor ve onun ücretsiz reklamını yapıyor üzerinde taşıyarak
    umarım aradığın logoyu bulursun
    (ama 1tl'yede yaptırma yani :P)
  • 01-10-2010, 23:35:08
    #18
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basit logo yoktur. Basit site vardır
    Saçmalama! Nasıl birşey söylüyorsun sen ya. Basit logo nasıl yoktur? İmali konuşacagım diye ne diyeceğini unuttun galiba Space. Basit logo vardır çizimi basit yada ne bileyim sadece font ile yazılmış bir logo vardır yanında amblemli güzel bir logo vardır tabiki bunlar farklıdır. Basit logoyu çoğu kişi yapabilir ama herkes amblem çizimi yapamaz buda logoyu zenginleştirir yada basitleştirir. Dediğin çok saçma basit site de vardır logo da vardır. Yüksel'de işini iyi yapar sende iyi yapıyorsun Allah yukarıda. Bu beni ilgilendirmez ama söylediğin söz saçma kardeşim.