Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim muhalefet olmanı anlıyorum.Rekabet içindeyiz ama mantıklı şeylerle gelmek lazım.
Kimse bu adama 30 tl ye logo yapmazsa, mecburen ya sana ya bana yada ona gidecek... Verecek o parayı yada kendisi paintte çizecek koyacak
Basit logo bana göre yok, ben her logoya 200 tl almış gibi bakıyorum.Senin bakış açın ,işine olan saygını gösterir
Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2008 e ait üyeliğim var. İlk geldiğimde arka arkaya 4 yarışma kazandım o nickle.Sonra sınırsız banlandım
Rahat ol sen

Ayrıca laf sokmadan edemeyeceğim, bana diyorsun yüksekten uçma diyede, yüksel bence sen fazla yükselme. Övme kendini, bırak başkaları övsün

+ Space'ye Katılıyorum.Bir Bakıma Haklı.