Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basit logo yoktur. Basit site vardır
Saçmalama! Nasıl birşey söylüyorsun sen ya. Basit logo nasıl yoktur? İmali konuşacagım diye ne diyeceğini unuttun galiba Space. Basit logo vardır çizimi basit yada ne bileyim sadece font ile yazılmış bir logo vardır yanında amblemli güzel bir logo vardır tabiki bunlar farklıdır. Basit logoyu çoğu kişi yapabilir ama herkes amblem çizimi yapamaz buda logoyu zenginleştirir yada basitleştirir. Dediğin çok saçma basit site de vardır logo da vardır. Yüksel'de işini iyi yapar sende iyi yapıyorsun Allah yukarıda. Bu beni ilgilendirmez ama söylediğin söz saçma kardeşim.