Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2008 e ait üyeliğim var. İlk geldiğimde arka arkaya 4 yarışma kazandım o nickle.Sonra sınırsız banlandım
Rahat ol sen

Ayrıca laf sokmadan edemeyeceğim, bana diyorsun yüksekten uçma diyede, yüksel bence sen fazla yükselme. Övme kendini, bırak başkaları övsün
Benim kendimi övdüğüm yok. Farkındaysan sen kendini uçurdun. Bence sen bırak ta başkaları övsün seni.

bymsk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ Space'ye Katılıyorum.Bir Bakıma Haklı.
Anket yapmıyoruz burda.