2008 e ait üyeliğim var. İlk geldiğimde arka arkaya 4 yarışma kazandım o nickle.Sonra sınırsız banlandım

Rahat ol sen
Ayrıca laf sokmadan edemeyeceğim, bana diyorsun yüksekten uçma diyede, yüksel bence sen fazla yükselme. Övme kendini, bırak başkaları övsün
Benim kendimi övdüğüm yok. Farkındaysan sen kendini uçurdun. Bence sen bırak ta başkaları övsün seni.
+ Space'ye Katılıyorum.Bir Bakıma Haklı.
Anket yapmıyoruz burda.