Kardeşim muhalefet olmanı anlıyorum.
Rekabet içindeyiz ama mantıklı şeylerle gelmek lazım.Kimse bu adama 30 tl ye logo yapmazsa, mecburen ya sana ya bana yada ona gidecek... Verecek o parayı yada kendisi paintte çizecek koyacak

Basit logo bana göre yok, ben her logoya 200 tl almış gibi bakıyorum.
Senin bakış açın ,işine olan saygını gösterir
Rekabet edeceğim kişi sen olmazsın tasarım konusunda emin olabilirsin buna. Kendini biraz fazla yükseklere uçurdun sen. Biraz alçaktan uç ta düştüğünde çakılmayasın. Şımarıklığın lüzumu yok.
Alıntı
Üyelik Tarihi: 05-03-2010
R10 da kaç gündür piyasa sıkıntısını çektiniz de dert yanıyorsunuz anlamış değilim. 4 aydır bu siteye üyesiniz. Gelip burada benimle tartışmaya giriyorsunuz.
Bu piyasanın sıkıntısını biz çektik asıl sizler değil. Bırakın da asıl çeken kişiler bu konuda dert yansın.
Ortalığa çıkıp şov yapmayın.
Benim işime olan saygımı da sen bilemezsin zaten, müşterilerim bilirler. O yüzden fazla laf kalabalığı yapmanı tavsiye etmem.
Sevgiler sana , yolun açık olsun.