Bir tek sen anlıyorsun değil mi grafik tasarımından ? Bari "
BENCE" ibaresi koy söylediğin sözlerin önüne. Evrensel yasa yaratıyorsunuz kafanızdan iki dakikada. Ne kadar kolaymış bu işler...
Yaş kaç bilmiyorum ama küçük olmalı. Seviye de "starter".
Bu arada grafik tasarımından o kadar iyi anlıyorsun ki başka tasarımcılara buton çizdiriyorsun. Bu evrensel yasa uydurmaya benzemedi pek sanırım.
I-trader larına bakılırsa ;
Birilerine birşeyleri söylerken biraz düşünün. Havalara girmeyin hemen. Paralı üyelik alınca insan master olmuyor işinde.
Elimdeki iş fazlalığından eub'a iş pasladım. Tasarımı alıp parasını yolladım.Yapamadığımdan değil.
Ayrıca evet başlayalı 12 ay oldu, çömez sayılırım daha, ama tozunuzu attırdığım kesin.Hava attım gene bak