Arkadaşlar konulara göz atıyorum cidden çok büyük emekler çöpe gidiyor...
neden derseniz 20 ytl ye gerçekten profesyonel çalışmalar çıkıyor gelen geçende yararlanıyor bence...mesela 500 ytl lik bir ödül verilmiş bence hak ettiği logoya kavuşacak yaptıran beyfendi...
bence 20 ytl konu çöplüğü oluyo 20 ytl
gerçi ödül maksatlı açılıyo konular ama Bölümün adı Ücretli Tasarım İşleri..
Ücretli Ödül Bölümü Değilki....Belki Bu Konu yüzünden - gelebilir ama bence birazda olsa sitedeki yetkililer el atmalı
Bence Biri Dur Demeli!!
16
●1.045
- 30-12-2008, 02:21:11Üyeliği durduruldu
- 30-12-2008, 14:55:58ben katılmıyorum. 500 ytlik ve 20 ytlik konuları incelerseniz ve katılımlara, yapılan çalışmalara bakarsanız iki fiyati dengeler nitelikte olduğunu görebilirsiniz. Son zamanlarada iki tane 20 ytlik yarışma düzenlendi. bu iki yarışmadada profesyonel ve 20 ytlin üstünde bir çalışma göremedim ben. ayrıca HostSupport sende katılmışsın bu yarışmalara. yanlış anlama ama madem bu fiyatin az olduğunu düşünüyorsun senin düşüncendede bir çok kişi var. peki niçin katılımda bulunuyorsunuz. bilmiyor msunuz, katılım olmazsa bir sonuça ulaşılmayacağını? bu forumda 5 ytlik-7 ytlik kampanyalar olduğu sürece 20 ytlik yarışmaların açılmasında bir sorun göremiyorum.
- 30-12-2008, 15:38:31Ben "HostSupport" nickli arkadaşa katılıyorum bence bunu sağlamanın tek yolu bu işle uğraşanların bir birlik olup belli bir fiyatın altındaki yarışmalara katılmamasıdır, böyle bir dayanışma yapılrsa herkesin katılacağını düşünüyorum.
- 30-12-2008, 15:54:46Üyeliği durduruldukatılım önemli değil ben bölümden söz ediyorum o zmn ödüllü logo yarışma bölümü açılsın diye söylüyorum...
- 30-12-2008, 15:59:09hakikaten ben d ebunu anlamış değilim o halde ödüllü logo yarışmaları bölümü açılsın
logo yaptırma ile yarışma çok farklıdır özünde.
- 30-12-2008, 16:03:58HostSupport adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım bölüm açılırsa gerçekten daha iyi olur haklısınız... - 30-12-2008, 16:08:10logo bölümü ile akalası yok. ücretli tasarım işleri bunun için açıldı zaten. yazın önüne gelen yarışma düzenliyordu ve bazıları ücretlerini ödemeyip ortadan kayboluyorlardı.
biri dur dememeli herkes birlik olmalı.
yarışma diye bölüm açıldığı taktirde biri oradan çıkıcak blogger ile bölümde açılsın.
sonra aşıklar bölümü istenicek. sonra reklamstore bölümü.
herkesin istediği bölüm açılsaydı r10 fazla kategorize olurdu.
şuan için herşey güzel.
)