Ben "HostSupport" nickli arkadaşa katılıyorum bence bunu sağlamanın tek yolu bu işle uğraşanların bir birlik olup belli bir fiyatın altındaki yarışmalara katılmamasıdır, böyle bir dayanışma yapılrsa herkesin katılacağını düşünüyorum.