ben katılmıyorum. 500 ytlik ve 20 ytlik konuları incelerseniz ve katılımlara, yapılan çalışmalara bakarsanız iki fiyati dengeler nitelikte olduğunu görebilirsiniz. Son zamanlarada iki tane 20 ytlik yarışma düzenlendi. bu iki yarışmadada profesyonel ve 20 ytlin üstünde bir çalışma göremedim ben. ayrıca HostSupport sende katılmışsın bu yarışmalara. yanlış anlama ama madem bu fiyatin az olduğunu düşünüyorsun senin düşüncendede bir çok kişi var. peki niçin katılımda bulunuyorsunuz. bilmiyor msunuz, katılım olmazsa bir sonuça ulaşılmayacağını? bu forumda 5 ytlik-7 ytlik kampanyalar olduğu sürece 20 ytlik yarışmaların açılmasında bir sorun göremiyorum.