logo bölümü ile akalası yok. ücretli tasarım işleri bunun için açıldı zaten. yazın önüne gelen yarışma düzenliyordu ve bazıları ücretlerini ödemeyip ortadan kayboluyorlardı.
biri dur dememeli herkes birlik olmalı.
yarışma diye bölüm açıldığı taktirde biri oradan çıkıcak blogger ile bölümde açılsın.
sonra aşıklar bölümü istenicek. sonra reklamstore bölümü.
herkesin istediği bölüm açılsaydı r10 fazla kategorize olurdu.
şuan için herşey güzel.