Konu
Bence Biri Dur Demeli!!
30-12-2008, 15:45:59
#5
lost42
bence düşük ödüllü bile olsa yarışma olabilir... sonuçta katılıp katılmamak grafikerlerin elinde.. alan memnun satan memnun...
(Lütfen bu konuda da ben polemiğe girmeyeyim sadece fikrimi söyledim
)