bence düşük ödüllü bile olsa yarışma olabilir... sonuçta katılıp katılmamak grafikerlerin elinde.. alan memnun satan memnun...

(Lütfen bu konuda da ben polemiğe girmeyeyim sadece fikrimi söyledim )