Arkadaşlar konulara göz atıyorum cidden çok büyük emekler çöpe gidiyor...
neden derseniz 20 ytl ye gerçekten profesyonel çalışmalar çıkıyor gelen geçende yararlanıyor bence...mesela 500 ytl lik bir ödül verilmiş bence hak ettiği logoya kavuşacak yaptıran beyfendi...
bence 20 ytl konu çöplüğü oluyo 20 ytl
gerçi ödül maksatlı açılıyo konular ama Bölümün adı Ücretli Tasarım İşleri..
Ücretli Ödül Bölümü Değilki....Belki Bu Konu yüzünden - gelebilir ama bence birazda olsa sitedeki yetkililer el atmalı