• 26-01-2009, 18:12:40
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışma yaptıklarını kabullenmeyerek sorun olmadığını iddia etmeleri sinir bozucu oluyor..

    Yoksa TTNET’in yaptığı hiçbir şeye bir laf söyleme lüksümüz yok..

    Sonuç olarak Avrupa ve dünya daki bir çok ülkeden daha ileride internet teknolojilerimiz.. Her ne kadar millet çok geriyiz dese bile bunlar tamamen şişirme şeyler..

    Şuan sorun düzeldi ancak bu bir çalışma değil sorundu.. Yaptıkları veya yapacakları çalışmaları bizdeki Yusuf bey sayesinde bilebiliyoruz..

    2 Gündür en çok iş yapılacağı zamanlarda bu tür bir sorun olması insaı geriyor.. İstanbul içi düzgün dışından erişim yavaş..

    Umarın yarın veya akşamüzeri tekrar başlamaz aynı durum.. Umarım kalıcı çözüm getirmiştir elemanlar.
    Anlatmaya çalıştığım şuydu...

    Bilgi edinmek bilgi almak değil asıl olan bunu daha yetkili kişilerden sürekli haber alıyorum.

    Ve şunun farkında olalım TTNET ve TürkTelekom farklı firmalar. TTNET internet servis sağlayıcı, TürkTelekom sadece servis sağlayıcıdır. TürkTelekom internet satmaz. TTNET satar. TTNET, TürkTelekom alt yapısı kullanır.

    Sorunumuz şu;

    Hiç bir elektronik eşya ömür boyu sorunsuz çalışmaz. Hesap makinesine dek...

    TürkTelekom'un örneğin İstanbul-İzmir ara bağlantısında yer alan kabloların birisi devre dışı kaldı. (donanımsal yada yazılımsal) Yer alan diğer kablolar kullanılmaya başlar. O sırada yoğunluk meydana gelir. Veya İstanbul-İzmir ara bağlantısı tümüyle devre dışı kaldı. Bu hat İstanbul-Ankara gibi büyük bir omurga üzerinden yollanmaya çalışır ki buda sıkıntıya neden olur.

    Bunlar sadece çok bilindik sıkıntılar. Daha saçma sapan sorunlarda her zaman meydana geliyor. Ne TürkTelekom'daki ne de TTNET'teki mühendisler, teknikerler boş boş oturmuyor.

    Birileri mesaj yazmış; teşekkürler diye. Elindeki alt yapıyı bir şey cannedip Avrupa'nın büyük ISPlerinden birine laf etmekte...

    Bunları boşverelim. TürkTelekom ve TTNET olmasaydı bu kadar rahat bir internet ve telefon işletmeciliği asla olamazdı. Tellcom gibi firmalar yatırım yapsada bizlerin tasarladığı yerlere gelemeyecektir.

    Bence bu konuyu daha fazla uzatmayın...

    Nerde problem olduğunu bilgisayarınızdan rahatlıkla görebilirsiniz. Bölge müdürlüğünü arayıp arıza kaydı açtırmak çok sıkıntı olmasa gerek?

    Bu son mesajım. Dediğim gibi uzatmaya gerek yok...

    Hepinize kolay gelsin.
  • 26-01-2009, 18:51:47
    Kurumsal PLUS
    Söylediklerinde haklısın konu açmamdaki asıl sebep insanlar bunu görmesini istememdi.. Sonra network da sorun var muhabbetine dönüyor olay.. Asla TTNET’i bu tür konularda yaptığı fiyatlandırmada ve benzeri şeylerde sorumlu ve suçlu tutamam her şeyden önce TTNET den alınan hattı işletiyoruz benzer sorunlar bizimde başımıza geliyor bunların tamamı biliçli yapılan şeyler değil istem dışı olan şeyler…

    Gel gelelim insanlarla uğraşmak zor .. Laf anlatmak zor.. Gelip sizin networkunuz sorunlu kardeşim ben şu veri merkezine şu kadar ms pinglerken sizinki şu kadar ms pingliyor dediğimde adama diyorsun TTNET de var sorun diye bir türlü ikna olmuyor.. Böyle forum gibi yerlerden insanlar görür en azından da aynı burada bahsettiğim hayali müşteri gibi servis sağlayıcısının kafasını etini bu durumu düzeltin diye yemez
  • 26-01-2009, 18:59:05
    Kurumsal PLUS
    bende hala sorunlar devam ediyor.. ping süresi azaldı ama hız sorunu var.. başka sorun çeken var mı?
  • 26-01-2009, 19:11:38
    Nazar değmesin 3-4 gündür mis gibi bağlantım
  • 26-01-2009, 19:23:03
    Türk Telekom ile TTnet ayrı firmalar diyerek Ttnet in Türk Telekom alt yapısını kullanmasını bilen ve çamurun ikisini de atılmamasını öne süren arkadaşları ben de anlamıyorum . Haksızlar demiyor haklı ve doğru söylüyor ama yaklaşım yanlış.
  • 26-01-2009, 19:23:39
    Kurumsal PLUS
    genel problem bölgesel olmaya başladı galiba. netip gidip gidip geliyor ara ara. ttnet aradım arıza kaydı yaptılar.
  • 26-01-2009, 19:31:36
    Üyeliği durduruldu
    Suan için sorun çözüldü gibi ms ler normale döndü... yağmurdan kablolar etkileniyor heralde
  • 27-01-2009, 00:56:24
    İstanbul içinde problem yok diyenleri anlamıyorum, İstanbul içinde de gayet güzel (!) problem var haftalardır.
  • 27-01-2009, 01:21:38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TTNET'de problem her zaman var dermişim. -her gün belirli saatlerde bağlantı kopuyor-