İstanbul içindeki adam düzgün erişiyor..
İstanbul dışındaki adam sorunlu erişiyor..
TTNET'de Sorunmu Var?
152
●16.834
- 26-01-2009, 15:04:32Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Problem yüksek kapasitedeki hatlardaki çalışma ve trafik yoğunluğundan kaynaklanmakta.
Bunlar ara ara olan doğal çalışmalar. Buna kimse "hop sen napıyorsun" diyemez.
Adamlar büyüme için çalışma yapıyor sonra niye böyle diyorsunuz. O zaman yüksek hızda internet erişimi beklemiceksiniz.
Biraz sabredin her şey güzelleşecek. - 26-01-2009, 15:10:35Çalışma yaptıklarını kabullenmeyerek sorun olmadığını iddia etmeleri sinir bozucu oluyor..trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoksa TTNET’in yaptığı hiçbir şeye bir laf söyleme lüksümüz yok..
Sonuç olarak Avrupa ve dünya daki bir çok ülkeden daha ileride internet teknolojilerimiz.. Her ne kadar millet çok geriyiz dese bile bunlar tamamen şişirme şeyler..
Şuan sorun düzeldi ancak bu bir çalışma değil sorundu.. Yaptıkları veya yapacakları çalışmaları bizdeki Yusuf bey sayesinde bilebiliyoruz..
2 Gündür en çok iş yapılacağı zamanlarda bu tür bir sorun olması insaı geriyor.. İstanbul içi düzgün dışından erişim yavaş..
Umarın yarın veya akşamüzeri tekrar başlamaz aynı durum.. Umarım kalıcı çözüm getirmiştir elemanlar. - 26-01-2009, 15:11:02sabrettik ve düzeldi. teşekkürler trickster!trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
