• 26-01-2009, 13:36:13
    #91
    Kurumsal PLUS
    İstanbul içindeki adam düzgün erişiyor..
    İstanbul dışındaki adam sorunlu erişiyor..
  • 26-01-2009, 14:12:14
    #92
    Misafir
    İstanbul'da değilim...
    Vede şu anda bir sorun gözükmüyor...
  • 26-01-2009, 14:14:13
    #93
    Kurumsal PLUS
    çok sinir etti ama bu telekom artık. yurtdışı hatlar zaten cacıktı alıştık şimdi de yurtiçini cacık ettiler. ne yapmaya çalışıyorlar bi anlasam..
  • 26-01-2009, 14:14:22
    #94
    burlardada çok kötü. 350 400 ms :S
  • 26-01-2009, 15:04:32
    #95
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul içindeki adam düzgün erişiyor..
    İstanbul dışındaki adam sorunlu erişiyor..

    Problem yüksek kapasitedeki hatlardaki çalışma ve trafik yoğunluğundan kaynaklanmakta.

    Bunlar ara ara olan doğal çalışmalar. Buna kimse "hop sen napıyorsun" diyemez.

    Adamlar büyüme için çalışma yapıyor sonra niye böyle diyorsunuz. O zaman yüksek hızda internet erişimi beklemiceksiniz.

    Biraz sabredin her şey güzelleşecek.
  • 26-01-2009, 15:08:05
    #96
    Üyeliği durduruldu
    Bende bir sorun yoq
  • 26-01-2009, 15:10:35
    #97
    Kurumsal PLUS
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Problem yüksek kapasitedeki hatlardaki çalışma ve trafik yoğunluğundan kaynaklanmakta.
    Bunlar ara ara olan doğal çalışmalar. Buna kimse "hop sen napıyorsun" diyemez.
    Adamlar büyüme için çalışma yapıyor sonra niye böyle diyorsunuz. O zaman yüksek hızda internet erişimi beklemiceksiniz.
    Biraz sabredin her şey güzelleşecek.
    Çalışma yaptıklarını kabullenmeyerek sorun olmadığını iddia etmeleri sinir bozucu oluyor..

    Yoksa TTNET’in yaptığı hiçbir şeye bir laf söyleme lüksümüz yok..

    Sonuç olarak Avrupa ve dünya daki bir çok ülkeden daha ileride internet teknolojilerimiz.. Her ne kadar millet çok geriyiz dese bile bunlar tamamen şişirme şeyler..

    Şuan sorun düzeldi ancak bu bir çalışma değil sorundu.. Yaptıkları veya yapacakları çalışmaları bizdeki Yusuf bey sayesinde bilebiliyoruz..

    2 Gündür en çok iş yapılacağı zamanlarda bu tür bir sorun olması insaı geriyor.. İstanbul içi düzgün dışından erişim yavaş..

    Umarın yarın veya akşamüzeri tekrar başlamaz aynı durum.. Umarım kalıcı çözüm getirmiştir elemanlar.
  • 26-01-2009, 15:11:02
    #98
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Problem yüksek kapasitedeki hatlardaki çalışma ve trafik yoğunluğundan kaynaklanmakta.
    Bunlar ara ara olan doğal çalışmalar. Buna kimse "hop sen napıyorsun" diyemez.
    Adamlar büyüme için çalışma yapıyor sonra niye böyle diyorsunuz. O zaman yüksek hızda internet erişimi beklemiceksiniz.
    Biraz sabredin her şey güzelleşecek.
    sabrettik ve düzeldi. teşekkürler trickster!
  • 26-01-2009, 15:18:52
    #99
    Zamanla herşey oturacak, TTNet kaliteli işlere imza atıyor bunun içinde eski sistemin üzerinden en az hasarla yeni sisteme geçmeye çalışıyor. Herkezin anlayışlı olması gerekir. Müşteri beni , ben datacenteri datacenterda kendini geriyor yoksa.