Akşamdan beridir feci durumdayız. Felaket bir ping yüksekliği var, datacenterdan sanıyor herkes fakat nereye denersem deneyeyim aynı durum. Özellikle oyun sunucusu olan müşterilerimiz haklı olarak sitem ediyorlar. Of of, önceki sayfalarda @Kosanbit'in de söylediği gibi, sanırım bundan sonra sadece local'de çalışacağız.