PowerfuL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
TTNET'de Sorunmu Var?
152
●16.834
- 16-01-2009, 15:41:56roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayrettepe - Ulus arası problem gözükmüyor? - 16-01-2009, 15:43:25
- 16-01-2009, 16:05:01Aradım şimdi. Modemi aç kapat yaptık. Sorun gözükmüyor sistemde diyor operatör. 3 bilgisayarda da aynı sorun var diyorum sorun sizde diyor ısrarlatrickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani sitelere girişte, dosya indirmede sorun yok. Sadece ping atamıyorum. Router ayarlarında mı var birşey ?
- 16-01-2009, 16:25:25wireless modemin 4 ethernet ve 1 usb çıkışı var. birde usbden deneyim. iİlgilenen herkese teşekkür ederim.SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2009, 16:33:06Problem senden kaynaklanmıyor...PowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
