roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ankara istanbul arası yok, bu yüzden network izmir üzerinden istanbula gidiyo, ondada kapasitesi yetmediğinden patlıyo.

8 değil 800 mbit adsl dağıtsın telekom.

Gayrettepe - Ulus arası problem gözükmüyor?