Konu
TTNET'de Sorunmu Var?
16-01-2009, 15:43:25
#14
trickster
PowerfuL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Osman Bey bitti. Sanki bir sorun var
Acaba neden sürekli zaman aşımına uğruyor. Bilen birisi varsa lütfen cevaplayabilir mi ?
Santranden öteye gidemiyorsun =)
444 0 375'i ara...