TTNET'de Sorunmu Var?
152
●16.834
- 26-01-2009, 00:48:59Geçtiğimiz hafta ben de Ankara'dan Profilo DC servera 200ms ping altına inemiyordum.
Birkaç gündür durum düzeldi, 19ms alıyorum 1Mbit ADSL ile.
Yalnız Ankara'nın başka yerlerinde yine sorun yaşayanlar var.
Trace Route izlediğimde, Ulus - Gayrettepe arası görüyorum.
Galiba bu hatta durum iyi gibi. - 26-01-2009, 05:41:38Geceleri zaten yükün hafiflemesi ile pingler düşüyor, yarın gündüz yine coşacak pingler büyük ihtimalle hocam...Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle