TTNET'de Sorunmu Var? - Sayfa 15 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
TTNET'de Sorunmu Var?
152
●
16.834
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Dedicated Server & Co-Location Server
Sunucu Barındırma - Datacenter
TTNET'de Sorunmu Var?
İlk
5
10
11
12
13
14
15
16
17
17-03-2009, 19:33:12
#127
xlenonz
yine pingler uçuyor, ah ttnet ah.
350 ping nedir yahu
09-08-2009, 17:11:57
#128
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
Konuyu hortlatmaktan hoşlanmıyorum ama yine aynı sorun var ve kilit olduk 10 dakika içersinde
09-08-2009, 17:12:55
#129
My_X
Üyeliği durduruldu
evet sorun var bizde de aynı. Bazı sitelere arada bir erişim sorunu oluyor.
09-08-2009, 17:12:54
#130
Bartuc
Kurumsal PLUS
Ben de Osman Bey'i rahatsız ettim boş yere, dedim heralde hattaki sunuculardan biri saldırı felan alıyor.
Gene telekom, gene küfürler..
09-08-2009, 17:14:54
#131
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
Alıntı
ni.net.tr [94.102.0.2] yoklanıyor32 bayt veri ile:
94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=53
94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=53
94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=53
94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=53
94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=53
94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=20ms TTL=53
94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=20ms TTL=53
94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=20ms TTL=53
Alıntı
hostcini.com [78.40.224.2] yoklanıyor32 bayt veri ile:
78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=18ms TTL=49
78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=50
78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=18ms TTL=49
78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=18ms TTL=49
78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=50
78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=18ms TTL=49
78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=50
78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=50
78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=18ms TTL=49
Düzeldi gibi sanırım
09-08-2009, 17:19:41
#132
Bartuc
Kurumsal PLUS
Konudaki son mesaj Ni-Osman görünüyor ama My_X'in mesajından sonra mesaj yok. Sanırım r10 db hatası oldu.
09-08-2009, 17:20:45
#133
My_X
Üyeliği durduruldu
Bartuc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konudaki son mesaj Ni-Osman görünüyor ama My_X'in mesajından sonra mesaj yok. Sanırım r10 db hatası oldu.
ni.net.tr ve hostcinine ping atmış sorun düzeldi sanırım demiş.
09-08-2009, 17:22:14
#134
Bartuc
Kurumsal PLUS
Bene hala devam ediyor sorun malesef, bölgesel olarak da düzelmiş olabilir.
09-08-2009, 17:23:00
#135
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
Yok tekrar dağıldı
150-200ms pingliyor şuan
acayipde loss var
İlk
5
10
11
12
13
14
15
16
17
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler