• 17-03-2009, 19:33:12
    yine pingler uçuyor, ah ttnet ah.

    350 ping nedir yahu
  • 09-08-2009, 17:11:57
    Kurumsal PLUS
    Konuyu hortlatmaktan hoşlanmıyorum ama yine aynı sorun var ve kilit olduk 10 dakika içersinde
  • 09-08-2009, 17:12:55
    Üyeliği durduruldu
    evet sorun var bizde de aynı. Bazı sitelere arada bir erişim sorunu oluyor.
  • 09-08-2009, 17:12:54
    Kurumsal PLUS
    Ben de Osman Bey'i rahatsız ettim boş yere, dedim heralde hattaki sunuculardan biri saldırı felan alıyor.

    Gene telekom, gene küfürler..
  • 09-08-2009, 17:14:54
    Kurumsal PLUS
    Alıntı
    ni.net.tr [94.102.0.2] yoklanıyor32 bayt veri ile:
    94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=53
    94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=53
    94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=53
    94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=53
    94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=53
    94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=20ms TTL=53
    94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=20ms TTL=53
    94.102.0.2 cevabı: bayt=32 süre=20ms TTL=53
    Alıntı
    hostcini.com [78.40.224.2] yoklanıyor32 bayt veri ile:
    78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=18ms TTL=49
    78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=50
    78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=18ms TTL=49
    78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=18ms TTL=49
    78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=50
    78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=18ms TTL=49
    78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=50
    78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=19ms TTL=50
    78.40.224.2 cevabı: bayt=32 süre=18ms TTL=49
    Düzeldi gibi sanırım
  • 09-08-2009, 17:19:41
    Kurumsal PLUS
    Konudaki son mesaj Ni-Osman görünüyor ama My_X'in mesajından sonra mesaj yok. Sanırım r10 db hatası oldu.
  • 09-08-2009, 17:20:45
    Üyeliği durduruldu
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudaki son mesaj Ni-Osman görünüyor ama My_X'in mesajından sonra mesaj yok. Sanırım r10 db hatası oldu.

    ni.net.tr ve hostcinine ping atmış sorun düzeldi sanırım demiş.
  • 09-08-2009, 17:22:14
    Kurumsal PLUS
    Bene hala devam ediyor sorun malesef, bölgesel olarak da düzelmiş olabilir.
  • 09-08-2009, 17:23:00
    Kurumsal PLUS
    Yok tekrar dağıldı

    150-200ms pingliyor şuan

    acayipde loss var