Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konudaki son mesaj Ni-Osman görünüyor ama My_X'in mesajından sonra mesaj yok. Sanırım r10 db hatası oldu.

ni.net.tr ve hostcinine ping atmış sorun düzeldi sanırım demiş.