Konu
TTNET'de Sorunmu Var?
09-08-2009, 17:19:41
#132
Bartuc
Kurumsal PLUS
Konudaki son mesaj Ni-Osman görünüyor ama My_X'in mesajından sonra mesaj yok. Sanırım r10 db hatası oldu.