• 15-10-2015, 17:11:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba ,

    Sayın R10 üyeleri şuanda radore telekom bulunuyoruz salay telekoma taşınmak gibi bir düşüncemiz var yorumlarınız iletirseniz sevinirim sonuç da 100 bin dolarlık cihazları salay telekom teslim edeceğiz .Radore salaya geçersek bize faydası ne olur.


    Sizce Salaymı ?
    Radore ?

    Saygılarımla.
  • 15-10-2015, 17:13:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    radore iyidir çok büyük mebla sıkıntı yoksa riske gerek yok
  • 15-10-2015, 17:15:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    jungler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radore iyidir çok büyük mebla sıkıntı yoksa riske gerek yok
    Merhaba,

    Eğer Radore kalmaya devam edersem DDOS cihazları vb.. almak gerekecek

    Saygılarımla.
  • 15-10-2015, 17:16:35
    #4
    Merhaba,
    Size sunulan avantajlar önemli Cahit (salay), yıllardır hizmet veriyor sonuçta sözleşme yaparak geçiş yapıcaksınız.
  • 15-10-2015, 17:17:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Abathosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Size sunulan avantajlar önemli Cahit (salay), yıllardır hizmet veriyor sonuçta sözleşme yaparak geçiş yapıcaksınız.
    Merhaba,

    Evet 10g fiber bağlantı yapacak kabine ayrıca ddos vb.. saldırıları koruma sağlayacak.
  • 15-10-2015, 17:27:27
    #6
    Gözünüz kapalı güvenip geçişinizi yapabilirsiniz korumada şuan daha iyi bir firma yok. 1 yıldırda herhangi bir kesinti yaşamadım hat çok temiz Bizde tüm barındırmalarımızı orda yapıyoruz. Geçmenizi şiddetle tavsiye ederim.
  • 15-10-2015, 17:30:32
    #7
    Merhabalar,
    Yatırım yapılacak cihazları yönetebilcek kapasiteye sahipmisiniz hocam bunuda sormak gerekir öncelikle.
    Yani kurulum aşaması, ayarlamalar, çıkacak sorunlarda müdahaleyi yapabilecek eleman olması vs. açıkcası benim gözümü korkutuyor

    Salayı sorarsanız ;
    Bizde yakın zamanda aldığımız saldırılardan ötürü Salay Telekoma geçiş yaptık.
    10g uplink cekildi ,cihazların kurulumları yapıldı.Cahit bey sağolasın epey ilgileniyor.
    Anlık 2000+ oyuncuyu host etmekteyiz. Online oyun sektörü olduğu için erişim süreleri olsun,paket kayıpları olsun bizim için çok önemli. 10ms erişim süresinde oynama olsun kıyamet kopuyor,paket kaybı olsun loss çıksın kıyamet kopuyor
    Birde biz epey udp attak almaktayız , salayda bunların çoğunu engellemiş durumdayız. Sürekli farklı farklı şeyler ile gelselerde şu sıralar gayet memnunum.
    Bu konuda bana sormak istediğiniz birşey varsa özel mesajla yada buradan çekinmeden sorabilirsiniz seve seve cevaplarım
  • 15-10-2015, 17:37:08
    #8
    Merhaba,

    Salay son zamanlarda devasal yatırımda bulundu. kendisi reel hayattada arkadaşımızdır.
    Kendilerinde cihazlarımız barınıyor. Evet saldırı konusunda ciddi önlemler alındı. eskiden bir dgn derdim. şimdi bir salay diyorum.

    Uptime yaklaşık olarak abartısız 1 yılı aşkın süredir. %100 bağlantı ise, Redstation'un Türkiye temsilcisi diyebilirim

    Başarılar dilerim.
  • 15-10-2015, 17:45:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Genki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Yatırım yapılacak cihazları yönetebilcek kapasiteye sahipmisiniz hocam bunuda sormak gerekir öncelikle.
    Yani kurulum aşaması, ayarlamalar, çıkacak sorunlarda müdahaleyi yapabilecek eleman olması vs. açıkcası benim gözümü korkutuyor

    Salayı sorarsanız ;
    Bizde yakın zamanda aldığımız saldırılardan ötürü Salay Telekoma geçiş yaptık.
    10g uplink cekildi ,cihazların kurulumları yapıldı.Cahit bey sağolasın epey ilgileniyor.
    Anlık 2000+ oyuncuyu host etmekteyiz. Online oyun sektörü olduğu için erişim süreleri olsun,paket kayıpları olsun bizim için çok önemli. 10ms erişim süresinde oynama olsun kıyamet kopuyor,paket kaybı olsun loss çıksın kıyamet kopuyor
    Birde biz epey udp attak almaktayız , salayda bunların çoğunu engellemiş durumdayız. Sürekli farklı farklı şeyler ile gelselerde şu sıralar gayet memnunum.
    Bu konuda bana sormak istediğiniz birşey varsa özel mesajla yada buradan çekinmeden sorabilirsiniz seve seve cevaplarım
    Merhaba,

    Cihazlarımız zaten var şuanda çalışıyor.
    Yönetim konusunda bir sıkıntımız yok.