Merhaba,

Salay son zamanlarda devasal yatırımda bulundu. kendisi reel hayattada arkadaşımızdır.
Kendilerinde cihazlarımız barınıyor. Evet saldırı konusunda ciddi önlemler alındı. eskiden bir dgn derdim. şimdi bir salay diyorum.

Uptime yaklaşık olarak abartısız 1 yılı aşkın süredir. %100 bağlantı ise, Redstation'un Türkiye temsilcisi diyebilirim

Başarılar dilerim.