jungler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
radore iyidir çok büyük mebla sıkıntı yoksa riske gerek yok
Merhaba,

Eğer Radore kalmaya devam edersem DDOS cihazları vb.. almak gerekecek

Saygılarımla.