Merhabalar,
Yatırım yapılacak cihazları yönetebilcek kapasiteye sahipmisiniz hocam bunuda sormak gerekir öncelikle.
Yani kurulum aşaması, ayarlamalar, çıkacak sorunlarda müdahaleyi yapabilecek eleman olması vs. açıkcası benim gözümü korkutuyor
Salayı sorarsanız ;
Bizde yakın zamanda aldığımız saldırılardan ötürü Salay Telekoma geçiş yaptık.
10g uplink cekildi ,cihazların kurulumları yapıldı.Cahit bey sağolasın epey ilgileniyor.
Anlık 2000+ oyuncuyu host etmekteyiz. Online oyun sektörü olduğu için erişim süreleri olsun,paket kayıpları olsun bizim için çok önemli. 10ms erişim süresinde oynama olsun kıyamet kopuyor,paket kaybı olsun loss çıksın kıyamet kopuyor

Birde biz epey udp attak almaktayız , salayda bunların çoğunu engellemiş durumdayız. Sürekli farklı farklı şeyler ile gelselerde şu sıralar gayet memnunum.
Bu konuda bana sormak istediğiniz birşey varsa özel mesajla yada buradan çekinmeden sorabilirsiniz seve seve cevaplarım