Merhaba ,

Sayın R10 üyeleri şuanda radore telekom bulunuyoruz salay telekoma taşınmak gibi bir düşüncemiz var yorumlarınız iletirseniz sevinirim sonuç da 100 bin dolarlık cihazları salay telekom teslim edeceğiz .Radore salaya geçersek bize faydası ne olur.


Sizce Salaymı ?
Radore ?

Saygılarımla.