• 16-10-2015, 03:06:13
    #28
    Üyeliği durduruldu
    11 aydır cahit abinin alt yapısında barınıyorum. Şuana kadar en ufak sorun yaşamadım ve her türlü sorunda gecenin kaçı olursa olsun üşenmeden yardımcı oluyor. Hat kesintisi , elektirik kesintisi vb hiç bir şekilde yaşanmadı. Memnun olduğum bu hizmeti açıkçası yazarak dile getiremem. Anlatılacak birşey değil Gerek hizmetleri gerek müşterilerine olan yaklaşımı çok başarılı. Barındırma konusunda adam akıllı hizmeti hiç bir yerde yaşamadım. Cahit abiye bir kez daha teşekkür ediyorum. İnanın insan başını yastığına koyduğu zaman sunucum kapanacak mı , hat kesilecekmi diye düşünmekten sıkılıyor. Ve sayelerinde bunları düşünmüyorum. Sözde değil özde temizlik Yüksek maaliyetlere kalite sağlamak kolaydır ama günümüzün piyasanın durumuna göre en uygun fiyatları vererek hizmet kalitesini değiştirmeden müşteriyi memnun etmek hiçte kolay değil. Kısacası cahit abiyle sonuna kadar
  • 16-10-2015, 03:07:10
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Geçiş işlemleri işin Cahit bey tarafından 4 adet sunucu teslimi yapılacak yarın bizde kendi sunucularımız daki müşterilerimizi vmware snapshot kullanarak aktarıp ip anonsunu sağol sun cahit bey ilgilenecek bu sahe de iki taraf da sunucular açık olacak ve ip anonsu Salay telekoma geçince bizde radore server kapatıp araçlar izmire götüreceğiz sanırsam en az kesinti ile böyle yapabiliriz. ?

    Saygılarımla.
  • 16-10-2015, 03:12:50
    #30
    Gigaveri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Geçiş işlemleri işin Cahit bey tarafından 4 adet sunucu teslimi yapılacak yarın bizde kendi sunucularımız daki müşterilerimizi vmware snapshot kullanarak aktarıp ip anonsunu sağol sun cahit bey ilgilenecek bu sahe de iki taraf da sunucular açık olacak ve ip anonsu Salay telekoma geçince bizde radore server kapatıp araçlar izmire götüreceğiz sanırsam en az kesinti ile böyle yapabiliriz. ?

    Saygılarımla.
    Teşekkür ederim hem ilk günümüzde hem de yarın her zaman birlikteyiz


    Biz büyük ve güzel bir aileyiz şimdiden aramıza hoş geldiniz
  • 16-10-2015, 03:22:23
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hem ilk günümüzde hem de yarın her zaman birlikteyiz


    Biz büyük ve güzel bir aileyiz şimdiden aramıza hoş geldiniz
    Çok teşekkürler sitenize üye olduk.

    Saygılarımla.
  • 16-10-2015, 03:31:48
    #32
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hem ilk günümüzde hem de yarın her zaman birlikteyiz


    Biz büyük ve güzel bir aileyiz şimdiden aramıza hoş geldiniz
    slm cahit bu saatte bir veri merkezi sahibi olarak musterıne hizmet vermen beni senin gibi arkadasim oldugu icin gururlandirdi sahsen seni bu kadar cok bu ise baglı gormek korkutuyor beni yakında yeni veri merkezi acıcam demenden
  • 16-10-2015, 03:49:36
    #33
    Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radorenin bir kalitesi ve ağırlığı var. Biri sektörün tekeli konumunda firma diğeri ise yaptığı çalışmalarla adından söz ettirin bir firma, ben olsam öncelikle kısmi bir taşıma yapardım. Birden geçiş yapmak sorunlu veya riskli olabilir, planlı ve kısmen taşındıktan sonra, sorunsuz bir işleyiş ve sistem gördükten sonra tamamen geçerdim.
    Kusura bakmayın tartışma yaratmak istemiyorum ama tutamadım kendimi
    Radorenin bir kalitesi ve ağırlığı var demişiniz 2 yıldan fazla Radore ile çalıştım sorunsuz bir günüm geçmedi Hergün bir sorun sorun saldırı alıyoruz ipi nule alıyorlar koruma istiyoruz yok diyorlar Koruma sağlıyamayan veri merkezi olurmu Sabit kalan bir yatırım sözde gelişen bir veri merkezinden başka bir şey değil. Yıllardır radore kendini geliştirmedi halen aynı alt yapı ile devam düşe kalka. Selçuk bey ortak oldu inşallah bundan sonra biraz alt yapıyı geliştirirlerde gerçekten dediğiniz gibi bir yer olur. Nixon nu bileniniz varmıdır acaba onun bile yıllar öncesi kurduğu alt yapı radorenin alt yapısından daha iyidi tek bir kesinti bile yaşamadım sonunda bir kesildi pir kesildi o ayrı bir konu Teklanda Öyleydi Veri merkezinde çekyatmı ararsınız Dans edip Klip çeken Sekman muratımı Yoksa sunucuların yanında Tavada sucuk ekmek pişirmekmi dersiniz

    Gülelim biraz
    Karşınızda Murat Sekman


    https://www.youtube.com/watch?v=vCJQHuIfGeE
  • 16-10-2015, 04:27:21
    #34
    Üyeliği durduruldu
    EksenBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın tartışma yaratmak istemiyorum ama tutamadım kendimi
    Radorenin bir kalitesi ve ağırlığı var demişiniz 2 yıldan fazla Radore ile çalıştım sorunsuz bir günüm geçmedi Hergün bir sorun sorun saldırı alıyoruz ipi nule alıyorlar koruma istiyoruz yok diyorlar Koruma sağlıyamayan veri merkezi olurmu Sabit kalan bir yatırım sözde gelişen bir veri merkezinden başka bir şey değil. Yıllardır radore kendini geliştirmedi halen aynı alt yapı ile devam düşe kalka. Selçuk bey ortak oldu inşallah bundan sonra biraz alt yapıyı geliştirirlerde gerçekten dediğiniz gibi bir yer olur. Nixon nu bileniniz varmıdır acaba onun bile yıllar öncesi kurduğu alt yapı radorenin alt yapısından daha iyidi tek bir kesinti bile yaşamadım sonunda bir kesildi pir kesildi o ayrı bir konu Teklanda Öyleydi Veri merkezinde çekyatmı ararsınız Dans edip Klip çeken Sekman muratımı Yoksa sunucuların yanında Tavada sucuk ekmek pişirmekmi dersiniz

    Gülelim biraz
    Karşınızda Murat Sekman


    https://www.youtube.com/watch?v=vCJQHuIfGeE
    Merhaba

    Dans eden kişin akıl sağlığı yerinde olduğunu sanmıyorum ayağı bir yere çaparsa sunucu kapanırsa o anda veri yazılırken sistem kapansa acama neler olur ? o zaman sunucular sanırsam çok ısınıyor tava sucuk yapıyorlardı haral de gece gece iyi güldük.

    https://www.youtube.com/all_comments...8n8qO6LrZTCmUE

    Buradaki yorumları okumak bile gülmeye yeter.
  • 16-10-2015, 15:05:29
    #35
    Furyman03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radore ile çalışmak en büyük hatalardan biridir. Radore gene iyidirde ucuzlukçu alt bayisi var o tam bir baş belası.
    kim o baş belası alt bayi? tanıyor muyuz?
  • 16-10-2015, 15:52:59
    #36
    Yahu, yorumları merak edip konuya girdim. Sunucu vs ihtiyacım yok ve kullanmıyorum. Ama yorumları görünce bir sunucu alıp Cahit Bey'e teslim etmek geldi içimden ))