Radorenin bir kalitesi ve ağırlığı var. Biri sektörün tekeli konumunda firma diğeri ise yaptığı çalışmalarla adından söz ettirin bir firma, ben olsam öncelikle kısmi bir taşıma yapardım. Birden geçiş yapmak sorunlu veya riskli olabilir, planlı ve kısmen taşındıktan sonra, sorunsuz bir işleyiş ve sistem gördükten sonra tamamen geçerdim.
Kusura bakmayın tartışma yaratmak istemiyorum ama tutamadım kendimi
Radorenin bir kalitesi ve ağırlığı var demişiniz 2 yıldan fazla Radore ile çalıştım sorunsuz bir günüm geçmedi Hergün bir sorun sorun saldırı alıyoruz ipi nule alıyorlar koruma istiyoruz yok diyorlar Koruma sağlıyamayan veri merkezi olurmu Sabit kalan bir yatırım sözde gelişen bir veri merkezinden başka bir şey değil. Yıllardır radore kendini geliştirmedi halen aynı alt yapı ile devam düşe kalka. Selçuk bey ortak oldu inşallah bundan sonra biraz alt yapıyı geliştirirlerde gerçekten dediğiniz gibi bir yer olur. Nixon nu bileniniz varmıdır acaba onun bile yıllar öncesi kurduğu alt yapı radorenin alt yapısından daha iyidi tek bir kesinti bile yaşamadım sonunda bir kesildi pir kesildi o ayrı bir konu Teklanda Öyleydi Veri merkezinde çekyatmı ararsınız Dans edip Klip çeken Sekman muratımı Yoksa sunucuların yanında Tavada sucuk ekmek pişirmekmi dersiniz


Gülelim biraz
Karşınızda Murat Sekman
https://www.youtube.com/watch?v=vCJQHuIfGeE