Merhaba,
Geçiş işlemleri işin Cahit bey tarafından 4 adet sunucu teslimi yapılacak yarın bizde kendi sunucularımız daki müşterilerimizi vmware snapshot kullanarak aktarıp ip anonsunu sağol sun cahit bey ilgilenecek bu sahe de iki taraf da sunucular açık olacak ve ip anonsu Salay telekoma geçince bizde radore server kapatıp araçlar izmire götüreceğiz sanırsam en az kesinti ile böyle yapabiliriz. ?
Saygılarımla.