Furyman03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Radore ile çalışmak en büyük hatalardan biridir. Radore gene iyidirde ucuzlukçu alt bayisi var o tam bir baş belası.
kim o baş belası alt bayi? tanıyor muyuz?