Bartuc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
victories adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
istersem kullanırım istersem kullanmam
bunada kimse karışamazhttp://depodepo.eu/
http://www.hdarsivi.com/
http://www.vipmerkezi.net/
gibi tr en büyük siteler bile gene 6 kullanıyor
ayrıca w a r e z demek gitim lisansı kırmak demek ben neden kırık kullanırım
aldırım lisans pro lisans 99 adet server kurabilirim.

ben lisans falan kırmadım parasını ödedim aldım sende git öde al